Pytania i odpowiedzi
Pytanie
Odpowiedź
Przesyłka jest uszkodzona - co zrobić ?
Paczki są pakowane zgodnie z normami firm kurierskich, jednak sporadycznie zdarzają się ich uszkodzenia.
Po otrzymaniu przesyłki należy ją sprawdzić w obecności kuriera i spisać protokół szkody, który jest podstawą reklamacji. Protokół szkody wraz z formularzem reklamacji należy przesłać na adres mailowy reklamacje@midwalls.pl
Po otrzymaniu przesyłki należy ją sprawdzić w obecności kuriera i spisać protokół szkody, który jest podstawą reklamacji. Protokół szkody wraz z formularzem reklamacji należy przesłać na adres mailowy reklamacje@midwalls.pl
Czy mogę wydrukować własny wzór ?
Tak wystarczy, że wyślesz do nas na adres mailowy: sklep@midwalls.pl informacje:
1. Plik lub link do zdjęcia
2. Nazwę produktu
3. Rozmiar
1. Plik lub link do zdjęcia
2. Nazwę produktu
3. Rozmiar